torsdag, november 02, 2006


Ej hue til mig

Ja det var så mig der skulle have en hue. jeg fik hurtigt strikket den efter opskriften og glæder mig for en gang skyld ved monteringen. MEN resultatet blev en hue de sidder meget stramt og når man så har et rundt hoved som mig, så blev resultatet ikke egnet for børn.
Men Julie, som havde ønsket sig en grøn hue, da hun så jeg skulle have en, passede præcis til hendes størrelse. Derfor blev restgarnet fra hendes halstørklæde broderet på som en lille blomst og som kantsting langs huens kant. Et meget sødt resultat. Jeg glæder mig til at hun ser den færdig, men der går lige et par dage da faderen og hende er tage i sommerhuset nu da mor skulle arbejde ekstra. heldigvis kan jeg med god samvittighed drage afsted fredag efter arbejde.
Derfor er hue prøvet på en urtepotteskjuler. Den er heller ikke dampet endnu.






En buket blomster luner altid. Da jeg lige har købt denne her til mig selv så skulle I derude også lige nyde den.

Ingen kommentarer: