mandag, november 06, 2006

ØV øv og atter øv

Efter Ørnen i går aftes ville jeg så fortsatte med at strikke. Først var det meningen at det skulle være den røde trøje, men jeg havde ikke fået vundet næste ved op, nå men det er jo derfor jeg har flere projekter igang på samme tid. Så cardiganens forstykke voksede ca 10 cm, og så ville jeg lige måle efter. Havde for en gang skyld ikke checket strikkefastheden da mit målebånd ikke var kommet ned i sommerhuset. Det skal jeg altså huske. Trods samme pinde tykkelse og strømpegarn også i opskriften så var strikkefasthed meget forskellig. Så nu er forstykket pillet op og det bliver ikke til en cardigan. Nu har jeg så 6 ngl. af noget flot strømpegarn i meget lækre farver men ved ikke hvad det skal bruges til, ihvertfald ikke strømper da jeg aldrig bliver glad for at strikke strømper.
God ideer ønskes til pinde 3½, strikkeprøve 26 m på 10 cm.

2 kommentarer:

LineMo sagde ...

Øv øv det er ikke sjovt at skulle pille op med hvad med at tage en tur omkring http://www.garnstudio.com der kan du søge på maske antallet pr. 10 cm, måske er der noget der du kan bruge?
Ses vi i morgen aften?

Line

Dorthe sagde ...

hej line
ja selvfølgelig ses vi i morgen
glæder mig meget til frøken fingernem