fredag, november 10, 2006

Fredag -Disney dag
Som i så mange andre familier med børn er fredag et af ugens højdepunkter i Julies liv. Så skal der ses Disney sjov og nu har hun også proklameret allerede ved aftensmaden igår at det så også er slik-tid. Vi har hidtil praktiseret en lille slikskål en gang imellem hyppigst i sommerhuset, men plidselig er det nu Disney og slik om fredagen. Så hjem fra dagpleje, hen til Netto for aftensmad og fredagsslik. Jo det bliver en aften af de ekstra gode ihvertfald ifølge Julie. Hun mente dog at hun godt kunne få fredagsslik før Disney og at vi heller ikke behøvede at købe aftensmad. Sikken anderledes verden ville være hvis hun bestemte livets gang.

Igår aftes fik jeg strikket færdig på min sunrice circle jacket, som jeg glæder mig til at montere , ja, I læste rigtigt. Men måske kan jeg engang ende med at kunne lide det.
Surfede lidt rundt i blogland i dag, og fandt en hel knit-a-long på sunrice trøje, mindst 75 personer var tilknyttet, og selvfølgelig var den nu lukket for flere. Hvorfor har jeg ikke lige tænkt den tanke lidt før. Sjovt at se hvor forskellige de enkelte trøjer bliver alt efter garn og strikker.
Jeg håber at kunne vise billeder af den i slutningen af weekenden eller senest tirsdag da jeg meget håber på at kunne iklæde mig den til strikke-cafe hos Frøken Fingernem.
Mit "krav" til min selv om ikke at opbegynde på japansk rib holder stadigvæk. Garnet er endnu ikke vundet op. Det til trods for at Julie lige har vundet garn op. Men det garn fik hun ikke lov til. Det ville nok friste moderen over evne.

Til alle der holder Mortens aften så hyg jer. Vi holder den ikke lige nu, da manden har forretning og mine forældre skulle noget andet. Nemlig i biografen med nogle venner for at se Prag. Dejligt at det nu efter at de er gået på pension begge 2 er dem, der kan fortælle om de nyeste film. Biograf ved jeg næsten ikke hvad er og er der mon kommet farvefilm. det er længe siden, næsten 8 mdr. For den sidste film var Geisha og jeg fik billetterne i fødselsdagsgave.
En utrolig dejlig film og da jeg allerede år forinden havde læst bogen som er helt utrolig god så var det en dejlig aften med bare min svigerinde og mig selv sagde hunden.

1 kommentar:

LineMo sagde ...

Fredags slik jo tak den kender vi godt men den er kommet snigende, før hen var der lidt slik når vi havde lyst, men nu er det blevet en afst fredags tadition, til Disney sjov og vild med dans.

Glæder mig til at se sunrise up close og alt det der, men knit-alongen havde jeg nu forsøgt at fortælle dig om tihi.

Vi ses tirsdag, ha en dejlig weekend.

Line