torsdag, november 23, 2006


Jubii- strikkeprojekt
Jeg har i Hillerød hos butik Strik købt Nore Kureyon til et halstørklæde i lizard-mønstret.
det kan ses på garn og gastronom's blog. Da jeg ikke er godt til links må I selv finde det. Men garneter bare så lækkert. var dog lige ved at vælge deres uld/silke garn fra nore, nemlig Silk Garden, men da jeg er forelsket i Kureyon så må det blive i det garn. Købte et ekstras bundt da jeg var lidt usikker på hvilke farve jeg ellers skulle vælge fra.
Farverne er bare mindst lige så skønne som på billedet. håber at jeg nu kan få sammensat dem i en passende rækkkefølge. Har umiddelbart tænkt mig at dele alle nøgler op i 2 eller 3 bundter og så strikke på skift helt tilfældigt. Det er planan så må vi se om jeg overholder dem, har tendens til at ville bestemme og det er ikke altid at resultatet bliver lige så spændende som ved tilfældighedernes valg.


Derudover har jeg i dag på posthuset hentet mit røde eVilla garn fra bendixgarn så jeg kan starte på min 2. sunrice circle jacket.
Men lige nu kribler det i mine fingre for at starte på halstørklædet, så det prøver jeg nok lige.

Ingen kommentarer: