lørdag, november 18, 2006

Strikke-krisen er over!
Her til aften er jeg igen kommet på rette kurs med mit strikketøj. Begyndte endnu en gang på japansk rib, men stadig ikke tilfreds, synes det blev for tyndt og derfor er jeg nu igang på blusens ryg strikkende med dobelt garn på p 4½. det giver en lidt tykkere strik og lidt større end strikkeprøven men så bruger jeg størrelse M istedet. Dog har jeg haft pillet de første 15 cm helt op, da spidsen blv alt for spids. det så ikke godt ud, ved at mange andre også har ændret på modellen på dette sted. Nu lavet en mere afrundet og flad bue og er lige begyndt på siderne.
Billeder kommer nok i morgen.
Nu må jeg hellere gå i seng så jeg har være frisk tidligt, da Julie faldt omkuld kl 17.30 og ikke har været til at vække siden. forsøgte til aftensmad tid, men hun ville op i sin seng. har siden været oppe og i klæde hende natble i sengen, uden kontakt. Derfor er vi nu spændte på hvornår det er morgen og morgenmad ønskes, hvis det er efter kl 6.00 vil det blive accepteret.
Det er kun 2. gang hn laver dette nummer og derfor er vi ikke så gode til det.
Godnat

Ingen kommentarer: