onsdag, marts 11, 2009

der bor en tøffelhelt i os alle

Jeg er begyndt på Tøffelcape af Britta Wilfert. I den skønneste garn. Nemlig Silk Dream, en gave fra Laila, der bare har ligget og ventet på den helt rigtige projekt. Og nu var det der.






Da Julie så garnet bestilte hun straks en kjole i brun og hvid, det valgte er blevet en Fiona fra Sanne B. Der er indkøbt garn til kjolen som allerede har fået navnet kokoskjole.

Jeg ved ikke hvad en tøffelhelt er, men det er vel en der har en tøffelcape- haha.


Min uglebluse har fået perler på forstykkets og ryggens ugler, de er meget diskrete og det passer mig fint, resten af uglerne skal også have, men jeg gad ikke sy flere på i går.
,

5 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Hvor er din uglebluse blevet fin. Den klæder dig særdeles godt. Jeg glæder mig til a se den med perler på hele vejen rundt. Ha ha en tøffelhelt er en med en tøffelcape- den var god!!!
Men den ser lækker ud og god arbejdslyst med Fionia. Suk hvor gad jeg godt at der var piger i familient så jeg kunne strikke sådan noget ind imellem.

Line sagde ...

Din uglebluse passer dig rigtig godt! Det er en pen farve til dig.

På norsk er en tøffelhelt en mand der er 'under tøffelen' på sin kone, det vil sige at han ikke har noget selvstændigt liv/skal bede hende om lov til at gå i byen eller lignende.

Tineke sagde ...

Sikke flot din uglebluse er blevet, bare lige din farve også!

Og tøffelcapen glæder jeg mig til at se blive til...

Krammer, Tineke

Laila: sagde ...

Smilll Dorthe, du er pä! ;D

nynne sagde ...

Det er da en meget fin ugle bluse - og dejligt garn du er blevet begavet med