lørdag, marts 07, 2009

Ærmer skal der til

Jeg er ikke vild med at strikke sokker og strømper. Derfor sker det faktisk aldrig. Men ærmerne til Julie prinsessekjole minder meget om strømpeskafter, så det har taget mig en krig ( en lille en) at strikke det første, men nu er det gjort, så i morgen tager jeg hul på nr 2.
Dagen i dag bliver nemlig strikkeløs. Jeg skal på messe for tandlæger og andet godtfolk, og i aften til dobbeltfødselsdag.



Også det 1. ærme til min O-W-L-S er blevet strikket. Egentlig var jeg bange for at bullen var for lille, så jeg i den tro at jeg alligevle skulle pille op, hev pinden ud og prøvede. Den passede. så jeg måtte til at samle masker op, og det er ret imponerende kun 1 maske var løbet 1 række.




Ærmerne ser lige lange ud, men Julies går helt op på skulderen og mit kun til bærestykket

Ingen kommentarer: