lørdag, marts 14, 2009

Jubiiii Vissenbjerg jeg kommer

Tineke var lige så syg for at komme afsted, så har vi lokket hinanden til at mødes. Så i morgentidlig kører jeg afsted. afgang fra Hillerød kl 7.30, så hvis du vil med på en plads så send mig en mail, jeg har 3 pladser i bilen.

Up-date sent lørdag aften. Nå, der var ikke nogen som ville med ,så jeg kører alene over til Vissenbjerg. Pyt jeg har min Ipod med Selvrisiko af Elsebeth Egholm og den er god, så turen skal nok blive overstået på et splitsekund eller deromkring

12 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

Det låter ju härligt, man ska göra det man innerst inne vill........

Tine sagde ...

Godt du blev "overtalt".
Måske vi støder på hinanden?

Nette sagde ...

Ha! Hvor er I gode... "vi skal helt sikkert ikke af sted, for vi mangler jo INTET"... Og I kunne lige så godt indrømme det med det samme, for ellers havde det været rigtig pinligt for jer, hvis I mødte nogen kendte dernede...
God tur. :-)

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Øv....her har vi fået sagt ja til en invitation hos mine svigerforældre. Ellers havde jeg stået i Hillerød frisk og veludhvilet (eller måske bare stået...;o) ) i morgen tidlig.

Her er ærgelse, så det er til at føle på, skulle jeg hilse at sige ;o)

KH Tina

Rie Nielsen sagde ...

Hej Dorthe. Jeg passer skam også på mig selv. Har det rigtig godt nu. Det eneste lige nu er at det klør rigtig meget, men det er jo gode tegn. Blev godt nok fristet over dit tilbud på bloggen, men jeg tror jeg har bedre af en hviledag Oliver og min strikkepinde og så vil jeg tænke på alle jer der tager til Vissenbjerg...hihi.øv :-)Så jeg håber at du har fået flydt bilen op ellers så kan jeg...nej jeg skal hvile. God tur.
Knus Rie

P.S. Jeg skal bestille Høxbro kits hjem på mandag, skal jeg bestille en Brenda til dig?? :-)

Anonym sagde ...

God tur. Har lige brugt en hel dag derude. Købte kun til 2 trøjer og 2 tasker. Kunne nemt ha fyldt en hel lastbil, men finanskrisen har ramt os her med en mand uden job
:-( så lidt begrænsning må der jo til.

Anonym sagde ...

God tur -

Min rygrad er indtil videre lidt stærkere end din, men måske vi ses i Vissenbjerg :-D

Anonym sagde ...

Havde jeg bare læst dit indlæg igår...men jeg var så god at jeg knapt var online og slet ikke tjekkede blogs. Det var nok også det bedste set fra min kassekredits synspunkt.
Håber du har haft en god tur.
Ida-sybille

Anonym sagde ...

Det var så godt du tog med - jeg syntes det var helt fantastisk at møde dig og Tineke... knus fra Ærø

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Ja....jeg ærgrer mig altså stadig....!! Jeg skulle helt klart have haft et Topstykke til børn!

KH Tina

Anonym sagde ...

Hvis jeg nu ikke havde været i Vissenbjerg, havde jeg helt sikkert sendt dig en mail
:-)....godt du og Tineke kom forbi stand 220 :-)

Anonym sagde ...

som jeg skrev hos Tineke, så var det bare hyggligt at i kom på besøg i den Geilske stand, håber vi snart ses igen.
Ida, Silkeborg