torsdag, marts 26, 2009

fiks og færdig

en møde med en masse tandlæger og regionsmedlemmer på 3 timer gør godt for strikketøjet. Så vupti og den er ved at tørre.IMG_3866

Når man strikker til et møde så er der godtnok mange der kommer i pausen og spørger: tænk erder stadig nogen der strikker, hvor hyggeligt. hvad strikker du og sv. Selv mænd i den moden alder var interesseret og så fortæller jeg lidt om webstrik, striikkecafeer og ravelry. De bliv er vildt overrasket. Så endnu er der en stor opgave i at få denne dejligt hobby udbredt

6 kommentarer:

Lona sagde ...

Hej Dorthe,
den er bare vildt flot! Dejlig varm farve!
Jeg strikker hver dag i toget frem og tilbage på arbejdet og jeg får også mange hyggelige kommentarer!
Vi har en mission at fuldføre ;o)

Marlene T. sagde ...

Hvor er den flot, din cape. Skøn farve.
Jeg tager strikketøjet med, når jeg følger junior til indendørs fodbold. Får mange blikke, men ingen siger noget. Om det så er godt eller skidt vides ej.. ;-)

Anonym sagde ...

Jeg strikker også i idrætshallerne når mine piger laver gymnastik. Jeg har nu heller ikke oplevet at nogle har spurgt, men det bliver da i hvert fald set :-) Til gengæld har vores ting fra knipleholdet lige været på udstilling i sidste weekend og vi var 4 der sad og kniplede imens. Her var stor interesse for arbejdet og det lykkedes da også at hverve 2 nye til holdet efter sommerferien. Så der er da stadig nogle der er intresseret i håndarbejde. Jeg kan ikke få nok
;-)

Anonym sagde ...

Hvor er den flot, sådan en kunne jeg også godt tænke mig, men der er alt for mange lækre modeller lige nu.
Ida, Silkeborg

Tine sagde ...

Hvor er dne blevet flot.
Og så hurtig du er!

Godt at du får udbredt vores dejlige univers :-)

Gitte sagde ...

Tilslutter mig - den er rigtig flot!