torsdag, marts 05, 2009

over-there med Vivian Høxbro







ca 100 kvinder var mødt op til foredrag med Vivian Høxbro poå Frederiksværk bibliotek i går aftes. Hun fortalte om hendes rejser i USA og hvor stort strik er over-there. Viste sjove billeder af mennesker, huse og biler.





og smukke steder.






Bagefter var der mulighed for at se hendes modeller og prøve dem. Det var næsten kaotiske tilstande.




Jeg havde mit skygge-sjal på og det blev beundret først af Vivian selv og så af hele forsamlingen for hun bad mig stå op, da en i salen spurgte til hvad er skygge-strik. Bagefter kom mange hen og spurgte om teknikken og garnet.

Hjemme igen måtte jg se dk4 udsendelse om Kaffe Fassett. Senere på måneden kommer der 3 udsendelse om dansk strikkekunst med Marianne Isager, Hanne Falkenberg og Vivian Høxbro

4 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

Det lyder som en dejlig aften. Gid det var mig, men at strikke er större i Danmark end i Sverige.

Anonym sagde ...

Det lyder som om I havde en rigtig hyggelig aften. Og jeg kan godt forstå at dit sjal blev beundret - det er godt nok blevet flot.
Kunne du lokkes til at skrive hvornår udsendelserne fra DK4 er??. Ville da rigtig gerne se dem
Hilsen Helle

Nette sagde ...

Sikke en hyggelig aften, og ros fra dronningen selv. Fornemt. :-)

Jeg vil, som Helle, blive glad for oplysninger om, hvornår de udsendelser er, for så vil jeg få en til at optage dem til mig. Jeg kan ikke se DK4 selv, og tvtid.dk er håbløs at søge i. :-)

Anonym sagde ...

Det lyder som en fantastisk aften med masser af inspiration og gode grin. Kan godt forstå at dit skyggesjal blev beundret!
Kh Karen S