lørdag, marts 21, 2009

Det skal jeg se i TV

Dansk strikkekunst

dk4´s portræt af den engelske tekstilkunstner Kaffe Fassett bekræftede, at der er stor interesse for udsendelser om håndarbejde på dansk TV.
Det er een af grundene til, at dk4´s kulturredaktør Frantz Howitz har valgt at fortsætte i håndarbejdssporet med en serie om dansk strikkekunst.
Her møder seerne to af de absolut mest kendte danske strikkedesignere f.eks. Marianne Isager (foto), som Frantz har mødt i hendes hjem i Tversted samt i hendes forretning i Århus.
I næste afsnit besøger Frantz strikkedesigneren Vivian Høxbro.

det er d. 28.3 kl 22.35 og genudsenddes både d 29. 3 og 1.4.

Alt er klippet direkte fra DK4 hjemmeside

3 kommentarer:

Nette sagde ...

Mange tak. :-)
Jeg vil forsøge at få en til at optage.

Karin Grøn sagde ...

Uha- den når jeg vist ikke at se- jeg er bange for den kommer mens jeg står på scenen på Sæby-scenen. jeg når i hvert fald ikke hjem så den skal vist optages

Lotte K strik sagde ...

Jeg glæder mig allerede til at se det.Den er sød din kokoskjole.