onsdag, marts 25, 2009

det brune luksus

jeg er jo i gang med Tøffelcape til mig selv, den har ligget lidt stille i knap 2 uger da der lige kom en kjole i vejen. Men nu er jeg igang igen.

Jeg er færdig med alle de mærkelige vanddråber, dråbeformet IMG_3864 bobler eller hvad de ligner og skal til bærestykket.

Garnet er bare så lækkert og jeg nyder at strikke med det og den bløde fornemmelse det har. Det lidt blanke skær garnet har fra silken er også så smuk. Tak til Laila for at have begavet mig med det garn.

5 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Hvor har du mønstret fra til den cape. Jeg har set den flere steder på bloggene, men der er ingen links, så jeg kan ikke finde den.
Det ser meget lækkert ud det garn

Tineke sagde ...

Hvor bliver dén flot, Dorthe, glæder mig til at se den i fuld udgave.

Helle : sagde ...

Sikke da noget skøn garn !

Gitte sagde ...

Ser skøn ud ;-)

Anonym sagde ...

Det bliver en rigtigt forårsskøn farve! Jeg sidder med min egen udgave på af Tøffelcapen, det er for tiden et af mine mest brugte stykker hjemmestrik! :o)
Karin Grøn, opskriften har været i Hendes Verden og kan vist købes hos Wilferts som kit.