fredag, marts 27, 2009

som katten om den varme grød

mens jeg tager tilløb til at begynde på mit sjalskit fra Christel Seyfarth, jeg skal nemlig lige finde ud af farveforløbene og lave garnnøgler, så kunne et nemt projekt fra lageret vel være passende. Egentlig ville jeg starte på et sommertop, men med de kulde grader der var igår så blev det lige en uld bluse mere.

IMG_3867Westland fundet på Ravelry. Strikke i Mille Colori fra Lang, endnu en gave fra Laila, der har ligget og ventet på det rigtige projekt. Her er jeg startet på det diagonale stykke der skal være den nederste del af kroppen.

3 kommentarer:

Helle : sagde ...

Sikke da nogle skønne farver ! God weekend !

Lona sagde ...

Fede farver!

Fru Rønne sagde ...

Nøj, det garn ser lækkert ud. Hmm... det er man da vist nødt til at føle på :-)