søndag, marts 08, 2009

garn-oprydning






Endelig tog jeg mig sammen og gik skabet i gennem. Der er nu taget garn og rester ud. Puttet i en taske til Røde Kors, Slangerup som mangler garn. Den vejer 8,6 kg. Derudover kom nogle færdigstrikkede stykker fra meget gamle dage i skraldespanden og nogle til tæpper til Julies bamser. Det er ca 2,5 kg. Det er da fint med en godt oprydning på lageret og da jeg ved at jeg ikke får det brugt er det meget bedre at andre kan få glæde dels ved at strikke og dels ved at blive varme.



Posen til Røde Kors vil blive kørt afsted på tirsdag.

Mit garnskab er egentlig ikke blevet mere luftigt hvilket jo kun kan betyde at det var meget proppet før. Men dog mere rydeligt. Jeg faldt ikke over noget jeg havde glemt, så det tegner vel egentlig OK at vide hvad der er.

3 kommentarer:

Nette sagde ...

Hm, hvis du kan skille dig af så meget, så kan jeg altså også godt tillade mig at rydde lidt ud. Jeg tillod slet ikke mig selv, at smide noget som helst ud, da jeg vejede mit garnlager af.
Men du har ret, det er dumt at gemme på noget, man VED, man aldrig kommer til at lave (færdigt). :-)

Anonym sagde ...

Min oprydninstur var under bordet i systuen i sidste weekend, der kunne man heller ikke se at det var svundet noget videre, men der var 6 bæreposer, som gik til genbrug og til affald.
Ida, Silkeborg

Samtal från min trädgård sagde ...

Helt enig! Jeg gjorde noget lignende, da vi flyttede til vores hus, men det er 12 år siden, man skulle måske göre det igen?