tirsdag, marts 03, 2009

sjalets yderkant


I går var der flere der troede at jeg strikker yderborten for sig selv, men det gør jeg ikke. Nu er der foreløbig 20 spidser ud af de 70 opskriften siger der bliver, så et går da fint derud, de første 4-5 stykker måtte jeg bruge opskriften til, men nu sidder mønstret bare fast. Dog skal de ikke med til strikkecafe i aften, for det er ikke altid nemt at snakke og strikke hulmønster samtidig, det har jeg opdaget på den kedelig måde flere gange. Så ærmerne til Julies kjole kommer med, de er så kedelige at strikke at de har ligget lidt i skammekrogen, men det hjælper jo ikke.

3 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Nååå, så er jeg rolig igen "GGGG

Siger jeg som selv kun har strikket 1.

Yt.

Lone sagde ...

Hvor ser det lækkert ud :-)

Karin Grøn sagde ...

Det er nemlig rigtigt- når først " spidserne" - jeg kalder det nu blonden for det en strikket blondeknipling- så går det bare derudaf. Jeg glæder mig til at se det færdigt i en anden farve end råhvidt, som jeg har lavet svøbet i.