søndag, marts 01, 2009

1.Marts

ja så er det igen blevet marts, eller tænk det er allerede blevet marts. Tiden flyver afsted.Ravelry er jeg med i gruppen 12 projekter, hvor der skal strikkes fra lageret eller gamle UFOer laves færdige, 1 pr måned. En god måde at få brugt noget lager-garn og få færdiggjort de strandede projekter. Jeg ved endnu ikke hvad måneds projekt bliver, men der er et par ting der spøger rundt i hovedet. Dog skal det i denne måned være et lille projekt så al min strikketid ikke går fra noget af al det jeg har købt i februar. Og så næsten hopper i deres poser af bare iver for at komme på pindene.

Mit halve kongerige skrider fint frem og jeg bliver nok færdig med 2. inderbort i aften. Det er et dejligt strikketøj og jeg kan godt forstå mange har strikket et hel kongerige til deres baby eller en venindes. Bare jeg kunne skrue tiden tilbage til Julie var lille, så skulle hun også have haft et. Men jeg nyder nu også hun er en stor pige og snart skal i skole.

Lone: du spørger om hvor opskriften er købt, det er den hos impaz.dk uden garn

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Dorthe. Tak for et hurtigt svar. Jeg har været inde at kigge - er det det de kalder prinsessesjalet. Jeg synes det ser meget større ud.

Hilsen Lone

Lisbeth sagde ...

Jeg lavede det hele kongerige til min datter, og jeg synes godt nok, det var langsommeligt at lave. Troede aldrig jeg skulle blive færdig. Men det er bare blevet såå dejligt, og har nærmest været i brug hver eneste dag siden.

Dorthe sagde ...

Hej Lone igen
det er prinsesjalet i halv udgave ,fundet under evilla. og det ser stort ud, men det er jo også noget med hvordan du strikker. Sjaler bliver altid meget forskellige alt efter garn og strikkeren

Anonym sagde ...

Hej Dorthe
Tak for svaret, så tror jeg, jeg vil kaste mig ud i det inden så længe.
Hilsen Lone