tirsdag, marts 24, 2009

så er der kokos

jeg er kommet i mål med Julies kjole. Nu er den skyllet op og tørret. Jeg havde ikke nogle knapper der var pæne, så jeg skal lige forbi en knap-butik i dag.

Længden er nu blevet god, jeg har strikket 4 ekstra mønster -rapporter, endelig længde er 70 cm.

Strikket i str 6 år og med Supersoft fra Marianne Svit. Fulgt opskriften helt bortset fra jeg har strikket på rundpind efter ærmegabet. IMG_3862  SanneB opskrift er meget velskrevet og ikke fejl har jeg fundet.

8 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Den er bare " kokos" som de sagde i julekalenderen med nissebanden.
Jeg har set den på andre blogs og der er den også meget meget kort- nærmest en slags tunika, der skal bruges til småbørn med blebag og strømpebukser, så den er nok bare blevet forlænget til den længde, men det er jo ikke langt nok til store piger, der gerne vil have en rigtig kjole. Det er et flot resultat, som din datter helt sikkert bliver glad for hvis hun er til den " tøsede" side

Samtal från min trädgård sagde ...

Virkelig flot, findes der ikke en i voksen störrelse? Jeg er både vild med farven og mönstret.

Lene Sophie sagde ...

Den er blevet rigtig flot og jeg tror da lige jeg skal kigge i gemmerne efter noget brunt garn så der også kan gå kokos i den her.

Fynpige sagde ...

Hejsa ! Kan se du har strikket "topstykke" før ! Måske man kunne få lidt hjælp hvis det kniber *SS*

Anonym sagde ...

den er rigtig fin, hende Sanne B kan et eller andet med børneopskrifter :-D

Anonym sagde ...

Åh Dorthe - den er blevet så smuk... hun er heldig hun har sådan en dejlig og kreativ mor hende Julie.. Knus fra Ærø

Helle : sagde ...

Virkelig flot !

Nette sagde ...

Smukt! Men jeg forstår godt, du var træt af den til sidst. Der er meget mønster, og mange masker på de sidste omgange. Og så lige i brunt garn, hvor skyggerne nærmest er umulige at se. :-/s